طراحی سایت شخصی

طراحی سایت شخصی

ظاهری زیبا، جذاب و دلنشین

رسپانسیو و واکنشگرا

پنل مدیریت حرفه ای

طراحی سایت وبلاگی

میزبانی بر روی سرور های پرقدرت

گارانتی 6 ماه بازگشت وجه

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ویژگی ها و امکانات سایت شخصی


تومان 7   میلیون  
  •  
  • تکنولوژی و زبان های طراحی : html - css - php - js - sql - wordpress
  • طراحی گرافیکی و حرفه ای صفحه اصلی
  • سئو برند شما در صفحه اول گوگل ( هدیه ما به شما)
  • هاست معتبر و دامنه ir یک ساله (هدیه ما به شما)
  • قابلیت اضافه کردن بخش های حرفه ای به سایت در آینده
  • صفحه وبلاگ اختصاصی و حرفه ای
  • طراحی صفحه رزومه
  • ساخت صفحه تماس با ما، درباره شخص
  • المان ای کامل برای سایت( هدر - فوتر - منو - سایدبار و ...)
  • قابلیت منتشر کردن بی نهایت پست(مقاله یا نوشته) در سایت
  • امکان ایجاد بی نهایت دسته بندی برای مطالب مختلف
  • امکان درج کامنت توسط بازدید کننده گان و کاربران سایت برای مطالب
  • پنل مدیریت حرفه ای و فارسی
  • امکان ثبت نام و عضوگیری در سایت
  • سیستم زمان بندی اتوماتیک برای منتشر کردن مطالب در تاریخ و ساعت دلخواه
  •  

 مقدمه:

امروزه طراحی سایت شخصی دغدغه افراد زیادی است. بنابراین در این مطلب می خواهیم در مورد این موضوع و هر آنچه که به آن مربوط است صحبت کنیم. پس همراه ما باشید.

امروزه با پیدایش شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام عده ای گمان می کنند دیگر داشتن یک وبسایت تحت بستر اینترنت چندان اهمیت نخواهد داشت اما این فرضیه اشتباه است.

گرافیک و رابط کاربری از لحاظ شخصی سازی در شبکه های اجتماعی یا وبلاگ بسیار محدود است برای داشتن امکانات بالاتر و گرافیک جذاب برای کار خود بی شک به یک وبسایت مستقل و نیاز دارید. شما با توجه به حرفه و فعالیت خود می توانید یک وب سایت با قالب و گرافیک مد نظر خود را سفارش دهید.

نیاز های اساسی در طراحی سایت شخصی

هر سایت با یک هدف خاص طراحی می شود. شما چنانچه دارای کسب و کار و حرفه ی خاص هستید، متناسب با همان حرفه قالب مناسب برای سایت انتخاب کنید. ریسپانسیو بودن در طراحی سایت یکی از مزیت های به حساب می آید.

امروزه با توجه به افزایش کاربران شبکه های مجازی، ریسپانسیو بودن یکی از واجبات سایت های اینترنتی است. زیرا امروزه بیشتر افراد به جای کامپیوتر از گوشی موبایل یا تبلت برای بررسی سایت های مختلف استفاده می کنند. چنانچه سایت شما ریسپانسیو نباشد فرد به هنگام بازدید، قالب را پراکنده و نامنظم خواهد دید.

انعطاف پذیر بودن سایت شما نیز حائز اهمیت است. در واقع سایت با هدف برطرف نمودن نیازهای کاربر طراحی و پیاده سازی می شود به همین دلیل باید کاملاً متناسب با نیاز کاربر منعطف باشد .

مدیریت آسان، یکی دیگر از الزامات طراحی سایت شخصی است. مدیریت سایت باید در عین ساده بودن بسیار کاربردی و جذاب طراحی شود. مدیریت سیستم مدیریت محتوای آماده فضای وسیعی داشته و کار با آن اندکی سخت است.

هزینه این سایت ها به نسبت طراحی سایت شرکتی، فروشگاهی یا تجاری ارزان تر و به صرفه تر است. و همچنین امکانات جالبی را در اختیار کاربر قرار می دهد و هزینه طراحی و پیاده سازی آن نیز ارزان است.

امکانات مورد نیاز هر کاربر در سایت

سایت شخصی باید به گونه ای طراحی شود که اطلاعات تماس اعم از شماره تلفن، آدرس، ایمیل . … در سایت درج شود. امکانات درج اخبار، آپلود سنتر سایت، مقالات، آمار سایت، رزومه و درباره ما، لینک دوستان، امکان درج کامنت برای تمام بازدیدکنندگان، نظرسنجی، فرم تماس با ما، گالری تصویر و rss feed از الزامات هر سایت است.

چه کسانی به طراحی سایت شخصی نیازمندند؟

یک پزشک، یک وکیل، یک ورزشکار، یک هنرمند، یک سیاستمدار و هر فرد با هر حرفه شغلی می تواند با امکانات دلخواه یک وب سایت جالب و گیرا داشته باشد.

با تهیه یک وبسایت می توانید در بستر اینترنت خود را معرفی کنید. امروزه می تواند از طریق آموزش های موجود در اینترنت یک سایت شخصی ساده و سریع را طراحی و پیاده سازی نمود. شما افکار، ایده و دانش خود را می توانید با دیگر افراد به اشتراک بگذارید و لازمه آن داشتن یک وب سایت می باشد.

اقدامات لازم برای طراحی

در ابتدا یک دامنه ی مناسب برای خود انتخاب کنید. تمایل دارید مردم با چه نامی سایت شما را بخوانند؟ شما از طریق وب سایت های ثبت دامنه در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید دامنه ی مد نظر خود را ثبت نمایید.

دومین قدم انتخاب قالب مناسب برای سایت است. البته بدانید که پس از انتخاب قالب امکان تغییر آن نیز وجود ندارد پس اصلاً در این زمینه نگران نباشید و با قدرت یک قالب مناسب برای سایت خود تهیه کنید. شما با اندکی تصرف در قالب می تواند آن را دقیقا به آنچه که در ذهن دارید، تبدیل نمایید.

شما با هر کسب و کار و حرفه می توانید یک رزومه کامل از فعالیت های قبلی خود تهیه کنید و تمام آن را در سایت خود قرار دهید. در واقع به همچین کاری قرار دادن رزومه دیجیتالی گویند.

شما با طراحی سایت شخصی می توانید هر آنچه که مد نظرتان است را به صورت حرفه ای در سایت درج کنید. در واقع شما افکار خود را می توانید با عموم مردم به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: طراحی سایت وبلاگی

ایجاد گالری تصویر در سایت مخصوص کسانی که به دوربین و عکاسی علاقه ویژه ای دارند، این افراد می توانند عکس های جذابی که ثبت کرده اند را با ادیت فوق العاده در سایت قرار دهند. در واقع به عنوان رزومه و نمونه کارهای شما در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. کاربران با دیدن عکس و نمونه کارها می توانند با شماره تلفن موجود در سایت تماس بگیرند و وقت مشخص برای عکاسی را با هم فیکس کنید.

راه اندازی و ایجاد یک فروشگاه اینترنتی یکی از دغدغه اصلی صاحبان کسب و کارهای مختلف است . امروزه همان طور که می دانید تمام کسب و کارها با داشتن مغازه و فروشگاه حضوری به راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی روی آورده اند. زیرا از این طریق محدودیت مکانی را حذف می کنند و افراد از اقصی نقاط کشور می توانند به سایت آنان مراجعه کنند. چنانچه نویسنده کتاب هستید یا فایل های آموزشی به صورت نوشتاری یا ویدئویی آماده کرده اید، می توانید از طریق طراحی سایت شخصی درآمدزایی نمایید.

این گروه از سایتها کاملاً برای سئو سازی و کسب رتبه مناسب در گوگل آماده است.

البته نگران هیچ کدام از موارد بالا نباشید تیم ما از ابتدا تا انتها تمامی کار ها را برای شما انجام میدهد و همچنین در تمامی موارد به عنوان یک مشاور دلسوز در کنار شما حضور دارد.

نحوه طراحی سایت شخصی

اگر قصد طراحی و پیاده سازی سایت شخصی را دارید اما نمی دانید از کجا باید شروع کنید می توانید کار خو را به کسانی که دانش لازم در این زمینه را دارند، بسپارید.

شما خیلی راحت می توانید با شماره تلفن موجود در سایت تماس بگیرید و با مشورت کردن، راهنمایی لازم را از کارشناس مربوطه دریافت کنید. جذاب و گیرا بودن ظاهر سایت و محتوای با ارزش اعتبار سایت شما محسوب می شوند